برگزاری مسابقه عکاسی "ریحانه" درکانون فرهنگی هنری مهرپویان همزمان با هفته عفاف وحجاب
برگزاري مسابقه عکاسي "ريحانه" درکانون فرهنگي هنري مهرپويان همزمان با هفته عفاف وحجاب

برگزاری مسابقه عکاسی "ریحانه" درکانون فرهنگی هنری مهرپویان همزمان با هفته عفاف وحجاب

بهارلويي از اجراي مسابقه عکاسي "ريحانه" درکانون فرهنگي هنري مهرپويان يانچشمه در هفته عفاف و حجاب خبر داد.
شناسه خبر : 13348 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حمزه بهارلویی گفت: به مناسبت هفته عفاف وحجاب مسابقه عکاسی"ریحانه" برای دختران 4 تا 9 ساله ویژه اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگزار میگردد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مهرپویان افزود:علاقهمندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکس باحجاب دختران خود را (ترجیحا در حال نماز، دعا ونیایش) از طریق فضای مجازی به شماره تلفن همراه  09138861494 تا 27 تیرماه 1399، پایان هفته عفاف و حجاب ارسال نمایند.

 

وی ادامه داد: هفته عفاف وحجاب، فرصت مناسبی است که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده قدمهای موثری توسط کانونهای فرهنگی هنری مساجد و تشکل­های مردمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام شود.

 

بهارلویی ضمن بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مهرپویان در همه مناسبتهای مذهبی و ملی فعالیتهای گستردهای درسطح محله و دهستان انجام می دهد، افزود: اجرای برنامه­ های تبلیغی بصورت هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره­ گیری از توانمندیها و بکارگیری رسانه‌های نوین در فضای مجازی و محیط‌های اجتماعی از موثرترین اقدامات درهفتهعفاف وحجاب است.

 

خاطرنشان می شود، حادثه مسجد گوهرشاد در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۵ در اعتراض به قانون کشف حجاب رخ داد که طرح کشف حجاب و حصر آیت الله سید حسین قمی از علل اصلی تحصن مردم در این مسجد بود که با سخنرانی شیخ محمد تقی بهلول آغاز و به در گیری قزاق های رضاخان با مردم و به خاک و خون کشیدن آنان منجر شد که عبرت­ ها و آموزه ­های برگرفته از این واقعه، متضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی است، از این رو، این ایام به هفته «عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.